Största Dottern sa att näst Största Dottern......



...kommit på en bra julklapp till mej !!???  Så nu funderas det......

- En Oherrans massa Plåster o diverse sjukvårdsmaterial. ( Då jag faktiskt gör illa mej ......)
- En massa Snyggheter till håret. ( Dom kanske tycker att det är dags att jag får nån slags ordning på kalufsen.)
- En Snygg Korsett ( Dom kanske tycker att det är dags att jag får nån slags ordning på " Mitten " !!)
- En KO. ( För att näst största Dottern TJATADE om en sån från det att hon lärde sej tjata !!)
- En TRÄKAVEL. ( För att jag dels ÄLSKAR att baka o dels för att jag ÄLSKAR att känna känslan av blött trä när jag sen diskar den rackarn !!!)
- En snygg Rullator !! ( Fyller femtio år till sommaren....)
- En LOCKtång !!!????? ( Fattar inte varför dom tänker ge mej en sån.....)
- Tre Äggkoppar ( För att dom när dom var små blev skickade att köpa SEX stycken såna i present till mej. Men köpte TRE....Och köpte godis för pengarna istället !!!!)
- En VIDERVÄRDIG LYSANDE TRÄDGÅRDSTOMTE !! ( För dom är arga på mej för att dom inte fick nån Ko.......)

Kommentarer
Postat av: näst största dottern

faan också. nu blir det till att tänka om.

2008-12-09 @ 09:55:14
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg ;):) eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-09 @ 10:03:53
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0