Det är MIN tid nu !!!!!!

Den ALLRA bästa tiden......



- Visst är det fint när det blir Vår.( Och visst svettas man på Sommaren och fryser på Vintern.)

Men HÖSTEN, den är så mycket mer. Det är då jag börjar andas på ett helt annat sätt. Det är då jag börjar se saker på ett annat sätt....Då jag känner lycka över att naturen fungerar !!!!! 

Hösten är som ett stort, hjärtligt Tack till sommaren. The Grand Finale !!!!

Det är nu jag hittar igen kraften o energin. Och det är nu jag ser att man måste ta sej tid till att vila o ladda om. Det är en bra tid att börja saker ( eller sluta saker !!!)
Ett lugnt skönt vemod vilar i allt som vissnar. En ro......

Kommentarer
Postat av: Yvonne Frykman

Du har så rätt!!

2011-09-19 @ 20:33:36
Postat av: Maija

Så vackert uttryckt! Och på tal om Grand Finale; vi fick 2 kullar med kycklingar i sommar på Gunnes innan räven tog båda tupparna. Av 12 små dunbollar visade det sig vara 11 tuppar... De äldsta 5 har alla blivit vansinnigt kära i samma gammelhöna - så här planeras nu ett gigantiskt Coq au Vin-kok... :)

2011-09-21 @ 14:33:13

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0