Ensam hemma !!!

Jag, Ulf, Olivia, Tage, Sigge o Molly är "ensamma" hemma i helgen !
Inte så värst ensamma kanske, men barnen är hos sin pappa tills på söndag. Och det är jättekul. Det har varit lite knaggligt för tjejerna att åka dit. Men nu ville dom det och tyckte att det skulle bli roligt.
SÅ, nu funderar jag på hur jag bäst ska göra det bästa av ALL tid....

En Bloggkompis skrev att hon gjort en lista över sånt hon skulle/borde göra . Bra idè tänkte jag !!!
Jag gör en sån...

Jag ska vika ALL tvätt ! ( Har funderat så över vilken färg det är på mattan på tvättstugegolvet, och VAR fönstret var...)

Jag ska städa Kylskåp och skafferi ! ( Måste bara konstruera en Fälla för att fånga "dom där" som springer omkring där...)

Jag ska gå ut och plocka bort hela vinterns Hundbajs ! ( Undrar om man kan hyra en Frontlastare på lördagar ??)

Och så ska jag..

Ligga alldeles stilla på soffan under den blå favoritfilten o se på dom 9 timmar långa " Alla älskar Raymond" boxen jag fått av Ulf !!

Jag ska sitta framför datorn o kolla Facebook till Mitt i natten !!!

Jag ska åka spark med Olivia !

Åka på macken o köpa Hänt i veckan....??

Titta in som hastigast på Erikshjälpen . ( Eller strosa runt där i TIMMAR...)

Klia Tage på magen !!

Prata med krukväxterna. ( Fast det är ena riktiga Värstingar som bor här. SVÅRFLIRTADE !!)

Planera hönshus.


Sen rätt vad det är är det söndag igen !!!!! Och barna kommer hem. Sen har vi en hel vecka ledigt .


Kommentarer
Postat av: Eva

Ah, se där ja ;)

2011-03-04 @ 22:43:32
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Nämen inte ska du väl skaffa höns igen.. håret på armarna reser sig.. hua hua :-)

2011-03-17 @ 16:49:15

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0