Tänkte samla på Ekorrar !!!

Har länge känt en längtan efter att SAMLA på nånting....Och Ekorrar älskar jag verkligen !!!! MEN...jag har bara EN och dom är lite svåra att hitta.

Sista tiden har dock alltid kommit hem med diverse PORSLINSKANNOR frän mina turer på Loppisar. Små Ting som jag känt " Kärlek vid första ögonkastet" för....

Så, förlåt mej Ekorrarna ( Älskar er lika mycket ändå....) Nu SAMLAR jag på PORSLINKANNOR.....

Och nu ska ni få se dom.



Dom är så speciella. Några har jag med mej från Barndomshemmet, andra har jag mött på hyllor här o där...
Det har pratats om att man ska RENSA sitt hem på onödigheter för att bli lyckligare, men jag ÄLSKAR verkligen mina valda prylar !!!

Och nu ska jag visa er Burken BURK !!!!!

Den Allra Finaste......



Vi möttes för en månad sen. Han stog på en hylla , jag stog bredvid....
Och det var KÄRLEK !!! Jag kunde nästan inte fatta att han var till salu.....Jag FICK köpa honom !!!!





Hur FIN får en burk vara !!???

Det bor Hundgodis i honom nu, en ärofylld uppgift för en Burk....

Kommentarer
Postat av: Maija

ååååH, burken Burk stod där och väntade på sin rätta ägare, länge hade han stått där och väntat, vägrat följa med några otäcka typer som tänkt ha honom stående tom på en hylla med en massa otäcka koppargrunkor och slödder (vet man väl hur koppargrunkor kan bete sig, otäcka små rackare!)

men nu, att få känna sej älskad och få locket upplyft då och då och med godis inuti. Burken suckar av lycka! Hälsa honom!

:)

2011-01-08 @ 12:10:41

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0