Nya Glasögon......

.....!! Hunden våran åt ju upp mina för ett tag sen. Och det har varit en BEDRÖVLIG tid i väntan på dom.
Har försökt låtsas att RUSTAGLASÖGON kan fungera i nödfall !! Gör dom INTE.....

Ögonvärk o Huvudvärk, funderingar på om jag var berättigad till blindkäpp/ledarund.....När jag fått ett SMS har jag måsta ha nån slags AVSTÅNDSBEDÖMNING. Hur många meter ifrån telefonen skall jag stå för att kunna SE...???? Jag har gissat mej till texten till dom Serbokratiska TVprogrammen. Druckit en hel massa sur mjölk då jag inte kunnat urskönja Sistadatumet...Pussat Grodor istället för Prinsar, Klippt klorna på katten o serverat Hunden Kalaspuffar ?? Sagt åt Mannen att gå ner från soffan.........

Idag fick jag mina nya RIKTIGA Glasögon !!!!

Och.....

Nu ser jag ALLT !!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0