Den här HÄSTEN ger en hjärtklappning.....

Hanna o barnen hennes är här i helgen. Och Hanna som har ett väldigt speciellt och väldigt vackert förhållande med fjordingen Lilleman gick ikväll ut i stallet för att umgås med KÄRLEKEN ...

Jag fick efter en stund ett sms som sa : Mamma, smyg allt vad du kan , HAN ligger o sover i mitt knä !!!
Jag smög allt vad jag kunde och detta var vad jag fick se ...



En stor rackarns häst som lagt sej tillrätta i dotterns knä !!??


Tryggt snusande.

Han har inte funnits i mitt liv så himla länge än, MEN han har redan satt spår i mitt hjärta som aldrig kommer att försvinna.......

Kommentarer
Postat av: Maija

Sååå underbart, så häftigt! Och vilken vänskap och kärlek det finns... :) <3

2011-12-17 @ 10:01:06
Postat av: Eva

Men underbara djur!! Det är kärlek!

2011-12-17 @ 21:31:02
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Amelie

Men guud va gulligt =)

Äkta kärlek kan man få av djuren <3

Kram!

2012-01-18 @ 20:17:49
URL: http://ameliespyssel.bloggplatsen.se

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0