Visst är det väl HÖST nu !!!????



Jag hör att vissa KLAMRAR sej fast vid att det fortfarande skulle vara den där VARMA, något Kvalmiga årstiden....
Men jag ÄLSKAR HÖSTEN !!!!! Bästa , bästa tiden på året !!

Det är då jag lever mest . Då blir luften sval o ren. Allt växande stannar av och vill antingen Skördas eller vila. Eller visa upp sej !!



Man kan Tacka för allt o vara tacksam för att det funkade ännu ett år....

Och man kan köra bil tidigt på morronen i DIMMA !!!!
Dimma är den allra vackraste " Nature-Make over" jag vet.......

Det är en stund kvar innan man får trampa Frostgräs......


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag håller med dig! Hösten är en STOR favorit för mig! Fast, jag älskar ju alla årstider ;)

2010-09-04 @ 09:35:17
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller helt med om att hösten är fantastiskt vacker och att dimma lätt är naturens vackraste "make over" det är något magiskt över det hela!

2010-09-07 @ 09:55:34
URL: http://www.mwothw.com/blog

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0