Det rullar på........

Har nu jobbat ett par veckor i köket på Erikslunds skola. Och det går alldeles utmärkt bra !! Barnen och dom andra som jobbar där är så trevliga...Det har varit lite " spartanskt" nu i början då det inte funnits nått stekbord. Jag har fått använda en vanlig stekpanna till all stekning..Men det går bra det oxå och snart kommer det ett stekbord. YEPPIE !!!!!!

Jag arbetar ju i köket från morron och till 13.30. Sen är jag på Fritids till 17.00. Och det är oxå kul.

Här hemma håller vi på o "gör höst " !! Det ska plockas in grejer och fixas...
Och återigen känns HÖSTEN som en varn Kram !!!!! Det ÄR bäst nu...

Olivia växer så det knakar och börjar bli riktigt stor. Hon är vekligen en av familjen nu...Tycker MYCKET om henne !!!

Lilla katten " Tommy" har flyttat. Och det känns jättebra. Han bor hos en familj jag känner. Ska nog hälsa på honom nånting !

Barnen är hos sin pappa i helgen och huset är så UNDERLIGT tyst. Man borde väl uppskatta lite lugn o ro o egentid o sånt, MEN det gör jag inte...Fast dom kommer hem i morron.





Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0