Att jag inte känt nån skräck eller oro inför att det finns vargar.....

...har jag ju redan sagt. Att jag varit lite ängsligare inför att möta björnar är oxå sant. Men det har inte inneburit att jag velat lösa denna oro genom att utrota björnarna !!!!
 Skulle min oro över att möta en björn i skogen bli så stor att det skulle begränsa min frihet att vistas fritt i skog o mark så skulle jag få ta tställning till om jag valde bort det...Alltså valde bort att gå ut i skogen !!
Har sett en dokumentär om en man som heter Charlie Vandergrawe o som levt med björnar under många år.
Han har mött dessa djur med respekt o jämlikt !! Helt fantastiska filmer....Detta innebär inte att första bästa björn jag möter vill va vän med mej !!!!....MEN, det visar hur människa o djur kan mötas.

Håll tillgodo med dessa bilder.....







...men se gärna dessa filmer !!!! Det är inte bara skit här i världen.......

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0