OLIVIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det blir antagligen , alldeles säkert en massa VALP-rapporter här en tid....



Livet blev plötsligt så rackarns kul !!!!

Olivias första natt hos oss blev lugn, fram till kl.04.00 !!!! Då väcktes jag av sylvassa små tänder som attackerade allt som inte var gömt under täcket. Lilla hon o jag klev upp !! (Det var väl nere som jag såg vad klockan var..)
Nåväl, vi vandrade runt en stund i morgon/natt regnet o hade det kanska trevligt.Busade lite och pratade om livet nån timme. Sen landade vi i soffan o sov tills resten av familjen vaknade.





Bara valpar kan ligga så !!!!!



Myser med husse....



Olivia hoppas på en ny chans hos dom av katterna som är skeptiska efter sitt första möte med henne. ( Då hon startade ett KATTFYRVERKERI i köket då hon rusade in under köksbordet när dom satt där....)



Goa valptassar på en trött liten Olivia...

 


Kommentarer
Postat av: Madelen

Hej på er!

Känns verkligen underbart att få följa Olivia här på eran blogg. Ser verkligen ut att trivas de lilla livet. Kan erkänna att jag saknar henne otroligt mycket men jag vet att hon kommer att få ett underbart liv hos er:)



Kram på er alla från Olivias uppfödare

2010-06-09 @ 22:14:08
Postat av: lina

men bästaste lilla bäbis valp! ja kommer flytta hem, det får bara bli så. för allas bästa.

2010-06-10 @ 08:18:31
Postat av: Sara

Hallelulajemig vilken sötnos... Undrar om inte min Pajas skulle älska att ha en sån där sötis hemma.. Hmm! Är ju väldigt Sennenkär, men kaaan inte ha en valp till nu. Men hej vad fin hon är eran Olivia!

2010-06-10 @ 21:15:04
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: Katta

Nehedu! Staffar och bullraser är jätteduktiga på att ligga sådär ända upp i vuxen ålder :P

2010-06-12 @ 12:02:48

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0