Man e allt bra lycklig då man har en.....

......Berner Sennenvalp !!!! Jag är det....

Olivia har haft en hel massa miljöträning dom sista dagarna. Hon har mött en massa människor. Och hon tar det med Glädje o lugn... Jag misstänker fortfarande att det är ett uns KROKODIL i henne ???? Hon gnager gärna med sina sylvassa tänder på mycket och framförallt på MEJ.
Hon har LANDAT alldeles fantastiskt bra i vår familj.



Den här veckan är det bara hon och jag hemma på dagarna !!
Så vi sysslar med det VI har lust med. VI sitter på bron i solen o dricker kaffe, VI rensar ogräs, VI jagar en Tygelefant och en o annan Katt !! VI skäller på mej då jag inte ordnar Olivias mat fort nog....

I morron ska vi åka till nån strand och se om Olivia gillar att bada !! Eller åtminstonde blöta tassarna.....

Kommentarer
Postat av: lina

vi, vi, vi, vi, du bara skryter du. hon skulle heller va med sin fräna storasyster om hon fick välja, så det så! föresten kommer jag och kidnappar henne i natt. min bäbis ju...

2010-06-28 @ 22:01:05

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0