Jag vet att det funnits Dinosarier....

Och det var konstiga Djur !!! Krokodiler är lite konstiga oxå.....MEN, idag har jag mött ett annat KONSTIGT Djur . Ett Djur som tydligen finns lite här o där , men som jag absolut inte har i min " Djusomfinnsomkringossvärld"...

ALPACKAN !!!
Jag såg några Live idag och ikväll sökte jag efter bilder på dom....DETTA var några bilder jag hittade !!




Ok....??



OK ??!! Igen...Är det ett djur eller en FÅGEL...



En TERRIER kanske....



Eller en Chow chow !!!



Jag är iallafall ALLDELES överväldigad över att det bor djur här som jag inte visste fanns.....

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha! Alpackor är ju helt underbara! Vi har sånna på jobbet! Så sjukt fula egentligen. Men jag har redan sagt till Robert att när vi blir stora och skaffar hus SKA jag ha en alpacka :P

2010-06-26 @ 15:00:52
URL: http://blog.punkslyna.com

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0