Ledig idag !

En bra dag.....
Irma o jag slöade länge imorse och sen kom Emilia o Anton hem." DeraspappasfrusdotterWilma "följde oxå med hit o stannade en stund. Sen följde Hela gänget med till sin farmor o farfar för grillning.
Jag passade i min ensamhet på att måla lite trädgårdsmöbler. Olivia passade i sin ensamhet på att äta en RÅTTA.......Igen !!
Imorgon kommer Lina, Hanna, Miranda, Leo, Leia, Laban, Mattis o Lo !!! ( Dom sista två är katter,,)
Det känns väldigt BRA !!!

Jag fattar att jag som mormor är mycket lyckligt lottad som har alla barn o barnbarn så nära.

( Och det kanske är lite extra väldigt stort för mej då jag växte upp som ett endabarn.....)


Kommentarer
Postat av: Eva Svensson

Oj!Ja, då är du ju väldigt lyckligt lottad att ha en drös med barn-och barnbarn!! Vad mysigt att samla hela familjen <3

2010-07-20 @ 17:59:45
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0