Funderar på MAT ikväll....( Gör jag nånsin nått annat ?? )

Tänkte på vad för slags mat jag tycker om......Och sen tänkte jag vidare på om det var nått jag gillade som i andras ögon ( Mun) skulle va lite konstigt !!

Ok....

- Man ska ha BANAN på sin Leverpastejmacka .

- Den godaste Grillmackan gör man med tub Kaviar o skivad gul Lök.

- Man ska ha BÅDE Äppelmos och Jordgubbssylt till Blodpuddingen !!!

- Till Pannkaka har man Socker o Smör......

- Brieost smakar bäst tillsammans med Marmelad !!


Kommentarer
Postat av: Elin

Instämmer på de sista två punkterna, främst smör & socker på pannkakan! Mums!

Det där med brie kan jag förstå men då skulle jag vilja säga getost/blå/-grönmögelost och marmelad! Det är fruktansvärt fint på macka eller kex. Sött & salt! Gott! :)

2010-07-17 @ 00:09:30

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0