Ena STORA dottern bläddrade i en av mina tidningar !!!

Och utbrast " MEN, Mamma !!!??? Det här är ju en Gammel-Tants-Tidning ??????

Jag intog en mental försvarsställning...Och bara FNÖS lite !!

Men sen, när jag bläddrade lite förstrött i den tidning som jag tycker är relativt RUMSREN hittade jag en del rubriker o annat som stärker hennes reflektion...

Jag ger er några rubriker....


- I vår musik är sorg och saknad en naturlig del. ( Sångarduo berättar....)

- Blodproppen tvingade mig att byta liv. ( Steve berättar om sin sjukdom)

- Vetebröd i olika former.

- En artikel om SVANAR ????

-  Nu hinner jag i tid till toaletten igen. ( Lycklig kvinna berättar att hon fått hjälp för sin inkotinens !!)

Sen finns det en hel del intressant Reklam oxå...

"Lapidus får min mage att må bra !!

"Mitt hår är äntligen på väg tillbaka....

" Första hjälpen för tunga trötta ben.....

" VitaPro hjälper mig att hålla på med det jag vill...

Och slutligen.....

" LadyCare- ditt naturliga allternativ för att mildra klimakteriesyndrom...

Frågan e om jag ska fortsätta prenuminera på DEN tidningen ..........Hm !!??



Kommentarer
Postat av: Maija

Nja... jag tror Hund&Katt eller nåt vore roligare, men allra bäst är Allt om trädgård!! den kan man läsa på nytt flera år efteråt... :-)

2010-08-02 @ 15:12:03
Postat av: mammans gubbe

Ja det tycker jag!

2010-08-03 @ 22:17:57

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0