Det finns så mycket UrBota DUMT folk !!!!

Skulle kunna namnge minst TRE stycken, men gör det inte. 
 .Dom är såna där Självgoda Pösmunkar som Aldrig gör/gjort  ett fel, som Aldrig FRÅGAR  något . Som är LIVRÄDDA för att lära sej nått !! Och DET är konstigt ????
Är man så himla osäker  så att man inte vågar ta till sej att det kan finnas andra sätt att göra saker o ting ??? Man kanske skulle fråga dom det....
När man orkar ägna så stor tid till DET dom gör tänker man när man är på sitt allra bästa humör o försöker förstå dom att dom nog kanske inte har så himla bra liv !!??
Så tänker jag när jag är Snäll...När jag inte är lika snäll tänker jag att det är väl några rackarns Stackare man har att göra med . SKITKÄRRINGAR !! Men som sagt, Dom skulle aldrig fatta vad jag pratar om...

 Och nu har jag INTE namngett nån, det finns INGA tidsangivelser i detta inlägg, och ingen annan är NI kan fatta vad jag menar....
( Ni får gärna skriva en kommentar . Jag vet ju bevisligen att ni lusläser min Blogg )


Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0