Julen är ju slut, men.....

...jag vill visa lite hur det var på mitt jobb då !!



Så här såg tallrikarna ut som vi skickade till Hemtjänsten ( Alltså till dom gamla som beställer sin mat från oss !!)
Dom fick även en låda med Kakor och Godis och en liten låda med Grisfötter i !!



Och detta är några bilder från Julbordet som serveras för dom boende i Huset !!

Det blev ett JÄTTEKALAS och våra Gäster var nöjda...Vi fick ta emot dom allra raraste Tack-talen !!!

Nyårsfirandet fortsatte i samma anda..Jag jobbade inte då, men mina arbetskamrater hade ordnat ett HEJDUNDRANDE Nyårsfirande !!!

Välkomstdrinkar, Förrätt på Renstek med Pepparrot, Helstekt Kalkon med Brysselkål, Gelè o Gudagod sås....Efterrättsbakelse med Tomtebloss ,tända just innan servering !!

Absolut ALL mat var lagad ifrån grunden..

Gästerna våra tackade med tal o sång...

Jag är så himla Glad att jag får vara Kock på ett boende för äldre där vi skapat detta !!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så snällt å gött att föra mat till åldrastugan.



De brukar vi göra med fattistugan här i Finnbyn!

2010-01-08 @ 11:09:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lena i Östavall

Snacka om vad fint ni hade gjort det. Där skulle man kunna bo när man blir äldre.

2010-01-09 @ 07:53:04

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0