Helgen !!!!!!

Fredan var Antons o min !!! Både han o jag är lediga då....Tacos på kvällen o mys i godan ro. Lina ringde o undrade om inte tjejerna skulle komma till dom på lördag, och så blev det !!! Dom har tillbringat mesta tiden på Matfors badhus efter vad jag hört.
 
Det är så härligt att mina " små" barn har sina " stora" syskon. Att dom har en stor familj, många vuxna, då mina föräldrar är borta o alla andra nära släktingar tagit slut......

Idag, söndag, bestämde vi oss för att strunta i renoveringar o urstädningar av gamla hem o istället åka på LINGON-PLOCKNINGS-SAFARI.....Anton hittade ETT lingon som han hade stora bryderier om ifall Lina skulle få det eller om vi skulle behålla det själva !!??!!
Vi åkte via Stödeskogarna mot Matfors o hämtade tjejerna.
Pratade på vägen hem om utomhusspöningen av vårt hem. Och väl hemma räknade Uffe ut sånt jag inte begriper ( mätte runt fönster o sånt !!) o jag målade bräder .

Det hände nått fruktansvärt ÄCKLIGT i kväll, men det vill jag rita, så jag återkommer om det.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0