Lilla Signe !!!!!!

Att fundera på om IFALL hon är med kattungar är lika verklighetsförankrat som att inse att man är med barn i samma sekund som man föder!!!! ( Tänker på dom som inte haft en AAAANING om att dom varit gravida......)
Hon är så TJOCK och tuttarna hennes verkar leva efter ett eget utvecklingsschema.....?? Och hon slår med svansen så fort jag tänker tanken på att känna på magen hennes....

Och så är hon lixom så lessen.......

Lilla Gumman, matte ska hjälpa dej då det är dags !!!!!!  Hur ?????

Sax ( vad ska jag med den till ?? Klippa naglarna jag redan bitit av...)
Handdukar ( Vad ska jag med dom till ??  Torka svetten ur pannan på Ulf ??? )
Varmt vatten ( Tror inte att hon kommer att uppskatta erbjudande om fotbad i DET läget...)

Jag funderar på att bygga om Snygga Micron till en KUVÖS !!! Ifall att kattbarnbarnen behöver lite " kuvösande".....

Jag funderar på att starta en slags telefonkedja "Veterinärer i bygden" emellan.....Bräcke-Stöde, Sundsvall-Torpshammar, Ljusdal-" Djurpolisen i Houston.......

-Kattskruttan våran ska ju få ungar snart men det kan faktiskt dröja nån vecka till !!
Jag återkommer i ärendet...

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0