Så har då det Roliga uppdagats !!!!!!!!!!!!



Sigge är en " SIGGA " !!!!!!!

Jag har varit lite fundersam över " Sigges " utveckling som hankatt....Både fysiskt och Psykiskt !!!???
Ikväll sa jag till Uffe att vi måste kolla om " han " är en han eller om " han " är en hon....Det enda sätter är mej veterligen att söka efter en PUNG på kattrackarn... Sagt och gjort !!!  Uffe greppade katten o jag sökte o sökte o sökte......och sökte ...Tji, PUNG !!!!!  Sigge är en  TJEJ !!!!!
Ulfs min då den odiskutabla sanningen slog oss är värd MÅNGA pengar. ( Han har hela tiden hållit fast vid att Sigge minsann skulle utvecklas till en sju-rackarns-STOR-Fräs vad det led...Att han bara var aningen sen i utvecklingen !! ) Han stammade något osammanhängande och det jag lyckades förstå var när han tjöt : Han är INGEN  hon , han är en TRANSVESTIT-KATT !!!!!! Han har lugnat ner sej lite nu och säjer att det är själva katten han älskar inte kattens KÖN .... Jag tror att det kommer att bli bra, och jag stöttar honom så gott jag kan...Sigge är död ( HAN har aldrig funnits, men det säjer jag inte...) Och Uffe har fått en liten KATT-Tjej !! Som ALDRIG kommer att spöa skiten ur grannkatterna.....HE, HE, HE !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

HAHA!! men underbart, det roligaste på länge ju!! du ska se att uffe snart anamar sin nya roll och börjar sticka rosa små koftor till henne. :D

2009-05-08 @ 21:17:14
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Reneé

TYST !!!!!! Han läser det här.......Han sa nyss att Sigge ligger på köksgolvet och flinar som en " Paris Hilton " och SKRATTAR åt honom.....

2009-05-08 @ 21:35:15
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske pungen inte trillat ner "det händer" Skiit oxå

2009-05-08 @ 21:38:35
Postat av: Ewa

Haha! Vi har en liten Gary som är 5 månader nu... Fast efter mycket letande så börjar vi fundera på om det är en Garylina... Det resulterade i många roliga miner och reaktioner här oxå!

2009-05-10 @ 11:18:20
URL: http://muwel.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0