Nu har " renoveringen " börjat !!!!!



Vi har varit och grejat i vårt nya hem idag. Uffe har rivit tapeter och spacklat. Jag har kapat grenar och krattat...Fast mesta tiden ägnade jag mej åt AVANCERAT DAGDRÖMMERI !!!!!

Och det handlade till mesta delen om alla djur som skall bo hos oss...( Jag har haft SVÅR abstinens en längre tid i mitt liv nu..) Jag är lite vilsen utan att få köra omkring  minst en skottkärra djurskit om dan.
Jag ska jobba några timmar extra imorrn men sen ska vi vara där igen...

Sitter på altanen ikväll med ett ??? glas vin o löser korsord. Jag har under en lång tid "tagit avsked " av detta hus där vi bor nu. Det har varit MYCKET bra att bo här och om det inte vore för det faktum att vi skulle bli avhysta med omedelbar verkan om jag drog hit får, höns o nån liten gris, så skulle jag bott kvar......

Kommentarer
Postat av: mammans gubbe

6 timmar på nya ställlet Facit:

1 kapad gren 7 drag med krattan sedan avancerat

planerade över djurbesättning! Jag älskar min Gumma!

2009-05-01 @ 23:45:22

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0