Mina Stora döttrar har....

...båda gått igenom mer elände i  sina unga liv hitills än vad man överhuvudtaget ska behöva vara med om....
Nu har dom tagit sej ur sina livssituationer och börjat leva SINA liv !!!!!! Jag är så stolt över dom...
Dom är mycket speciella unga damer.
Som mamma brottas jag med all världens funderingar över om jag kunnat gör nått för att dom inte skulle behövt vara med om allt det svåra.....Och det kommer jag att göra jämt !!

MEN, nu är dom glada och allt har blivit bra igen.....

Kommentarer
Postat av: Byssan

Nu är det ju så att det är du som varit med o stöpt dessa starka underbara unga kvinnor....

Så jag tycker nog du ska ta o klappa dig ordentligt på axeln!!

2009-05-28 @ 23:22:39

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0