Vi har fått OHYRA igen......



Den här gången i form av en MYCKET otrevlig rackare, en f.d svärmor till min dotter !!!!

Min dotter o hennes man har separerat och håller som bäst på att få till det vad det gäller bådas umgänge o tid med sina barn. Min dotter har HELA tiden sagt att pappan NATURLIGTVIS skall vara med barnen så mycket han vill. Han är dock helt i KLORNA på sin mor som styrt hans liv TOTALT sen länge.....Det finns en del bekymmer kring honom, MEN hon har definitivt inte verkat för att stärka o stötta honom. ( Fast hon i sin enfald kanske tror det...)
Idag pratade dom o bestämde att deras dotter skulle åka till honom några dar. Han var jätteglad o det var min dotter oxå. Allt var ok. Men sen visade det sej att hans mor hade ballat ur o vägrat skjutsa honom och då han sa att han kunde ta tåget hade hon skrikit o skällt för att han tog min dotters parti.....Han var mycket ledsen. Vi var som frågetecken här o fattade inte vad som hände !!??
Min dotter o tanten smsade och dottern undrade vad som hänt ?? Fick nåra osammanhängande svar samt ett sista då damen skrev: Jävla Kossa....
Och DET kallar man inte mitt barn !!!!!!!!!!
Så nu ska hon sprejas ner till UNDERJORDEN o det bums. För hennes del är det det absolut bästa om hon gör sej så tyst o osynlig som möjligt hädanefter...För det är inte så ofta jag blir ARGMEN när jag blir det på riktigt då är jag allvarlig.
Hon kan inte göra min dotter nått men det svider att hon ställer till det för sin son, mina barnbarns pappa...

Kommentarer
Postat av: lina

haha, fin bild på elendet.

2009-03-21 @ 08:27:20
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: beatrice

jaha är det så ulven i människo kläder såg ut...



går det inte att hoppa på det där, speja med insektsmedel (gärna brandfarligt..). elda lite, gräva ner resterna i en gödselhög. och sen slutligen sanera platsen där hoppningen skedde med något antiseptiskt?

2009-03-21 @ 10:09:36

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0