Ibland händer det UNDERBARA saker i ens Livh !!!!!!!



För ca ett halvår sedan  ropade en dam på mej när jag gick över parkeringen utanför affären. Hon sa :  Hej, visst heter du Reneé och har bott i Gissjö ? Det är så att min gubbe ropade in en låda med allt möjligt i när det var auktion där för ett par år sen. ( Stora döttrarnas pappa som bodde där många år efter att jag flyttat sålde gården ) Jaha, sa jag. Det är så att i den lådan låg det gamla foton som vi gissade var dina.
Och jag tänkte att jag kunde lägga dom i din postlåda när jag åker förbi nån gång.
Jag blev naturligtvis jätteglad och nyfiken !!!!!!
Det har ju gått en tid och jag hade nästan glömt mötet med damen. Men så idag när jag kom hem låg det ett kuvert på bänken " Till Reneé " ofrankerat, ingen avsändare.  Och i det brevet låg dessa foton......Det är ju foton jag sett innan men för så väldigt länge sedan ,ca  20 år . Jag blev så vansinnigt GLAD och tacksam över att denna människa gjorde sej besväret att GE mej det här !!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

men åh, ja borde få dom. tänk om chivas äter upp dom...?

2009-03-05 @ 20:33:50
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0