Det blir en aningen hektisk vecka......

Idag var jag till smågrynen mina i Matfors o var lite barnvakt !! ( Konstigt ord-BARNVAKT !!?? Vakta barn......Hm !! ) Irma, Emilia o Anton följde med och dom har så rackarns kul när dom träffas.
Imorron ska jag INTE ha det hektiskt !!!
Onsdag o Torsdag jobbar jag 7.00-18.00 och det blir en del att göra i kära köket..
Fredag åker Hanna o jag o flytt-plockar ihop hennes saker i gamla hemmet hennes.
Lördag kör jag o Uffe hennes grejer härifrån o från gamla stället till nya stället...Och åker på kalas till Leo som har 2-års Kalas !!
Söndag ligger jag på soffan HELA dan, somnar till ibland, vänder mej ibland, kliar hunden bakom örat ibland.......

Kanske inte blir så hektiskt iallafall.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0