SOMMAREN 2009 !!!!

Något av det jag VET skall hända !!!

- Jag o en vän ska rigga upp en väldigt intressant UTSTÄLLNING !! Som skall visas i anslutning till en TEATER här i bygden...En teater som utspelas i en miljö som fanns här för ett antal år sen. ( MÅNGA år sen !!!) Och vi kläckte ideèn att göra en utställning där foton från den tiden visas. Samt foton som denna vän tagit på gamla hus o miljöer kring ,där detta utspelade sej. Vi har börjat gräva i det fotoarkiv som finns, bestämt lokal, börjat forma arrangemangen kring det hela ( Ljud !!)  Det hela ska bli/är  jätteintressant o KUL !!!

- Inom dom närmaste dagarna börjar flyttlassen att rulla mot vårt nya hem !!!!  Huvudet är överfullt av allt vad det innebär...( Alla tankar om allt som kan ske där, vad man vill o nu äntligen KAN göra !!! )

- Jag skall fylla 60-år alldeles snart !!!! Opps !!!  50-år var det visst ....Huvudet är fullt av allt vad det innebär....( Funderar på att försöka arbeta upp nån slags LIVSKRIS i samband med det !!?? Men jag kommer inte på nått.....)

- Sökandet efter HÄST är i full gång !! Huvudet är RIKTIGT  fullt av allt vad det innebär....( Fast jag vet ju att jag ordnar allt vad det innebär på en " Gris-Blink" om det behövs......)

- Tre Matlagningsuppdrag skall utföras !!!

Hm, det var en liten uppdatering av kommande läge....

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0