COOOLASTE födelsedan hitills !!!!!



Vi har KALAS här hemma idag !!! Jag ( 50 ) o Emilia( 9 ) fyller ju år på samma dag, och Lina har fyllt 25 nyligen...
ALLA barn o barnbarn är här hos oss i helgen !!!

Och jag har blivit firad " Å det GRÖVSTA " !!! ( Har aldrig fått så många FIIINA presenter nån gång...)

Det räcker ju med att man e toklycklig över att få ha alla här samtidigt. Och så har dom dessutom ordnat såna ....

Uffe o barnen hade i samråd o i största hemlighet ordnat en fotosession i Sundsvall ( med RIKTIG fotograf !! ) Så nu har jag ÄNTLIGEN tre hett efterlängtade foton med ALLA mina barn på.....
Jag fick en SUPERHÄFTIG väska innehållande GRILLREDSKAP !!! ( Älskar den från första stund...)
En ny KAMERA !!!!!! ( tänker lära mej ALLT...)
En megahäftig KLOCKRADIO, där digitala siffror syns direkt på träytan .......
En RADIO !! ( DET har jag önskat mej lääänge.....)
PRESENTKORT på fotvård. ( Gissa om jag behöver DET !!)
......och så en RESA  till LONDON !!!!!!
Uffe har fixat en resa för mej o min arbetskompis/KOMPIS Ulrika den 10 juli.  Men kära nån !!!!!
IHHHHHH !!!! vad KUL ....

VILKA PRESENTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och så har vi ätit gott och det är HUSET FULLT o jag STOOORTRIVS....

( Vi lekte Charader igår kväll, Lina, Hanna ,Uffe o jag. Och det är inget man kommer att glömma NÅGONSIN !!!! Och nu håller vi på och drar upp riktlinjer för kvällens " Charadande".......)

TACK, hela min STORA UNDERBARA Familj !!

Kommentarer
Postat av: mammans gubbe

Du är värd allt! för du är mitt allt! Älskar dig

2009-06-13 @ 17:24:52
Postat av: jojo

Härligt.



Grattis i efterskott.



Var väl du som fyllde 9??

2009-06-13 @ 21:15:41
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Åsa/ensidamedmat

Vilket härligt kalas ni verkar ha haft!!

Tack snälla för berömmet på min blogg!

Vore jätteroligt om du kikar in igen1



Ha en fortsatt underbar kväll!!

Mvh Åsa!

2009-06-13 @ 22:16:11
URL: http://www.ensidamedmat.se
Postat av: Ellinor

Grattis (i förskott tyckte jag mig se på facebook) :) Ni verkar ha så kul!



Stor kram!

2009-06-14 @ 00:15:05
Postat av: Maija

Fest i dagarna 3 (4?) för en tjej som omöjligt kan ha varit med i svängen så länge som 50 år!!!! :-)

2009-06-14 @ 22:10:45
URL: http://tantelin.livejournal.com/
Postat av: Maija

HIPPHIPPHURRA idag för Jämtlands mest fantastiska export till omvärlden sen Ann-Margret!

Nu har du 50 kvar till 100!!!

;-)

2009-06-15 @ 07:48:29
URL: http://tantelin.livejournal.com/
Postat av: Sara

Grattis i efterskott! Vilka underbara kort på dina barn/barnbarn, tro 17 du blev glad för dem... Kan jag också få ett ;)

2009-06-15 @ 10:50:48
URL: http://snomonster.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0