TAGE !!!!! ( Är det kinky att vara kär i en katt ??? )



Han är så OTROLIGT, FANTASTISKT, MÄRKVÄRDIGT underbar.......
Han är förvisso mer än lovligt svårflirtad MEN har man den turen att han väljer att umgås med en då är lyckan gjord !!!!!
Han är lite gammal nu....8 år tror jag,
Det är lite konstigt med Tage, han står lixom för nån slags trygghet för mej.
 Finns Tage e allt ok !!!!
Han har ju fått ta en del smällar som terapeut..När hans matmor hamnat i skilsmässa o sånt....
Då har han trots sin ovilja att ha direkt närkontakt stöttat o genom sitt sätt att vara hjälpt en stackars människospillra att "komma igen "...
Vi respekterar varandra Tage o jag !!! Som man kan göra när den ena är Katt o den andra Människa. Han har ju som sagt stått ut med mej en hel del o jag har respekterat hans handlingar även om det varit lite SPÄNT då han satt i sej barnens marsvin......

Han springer bort ibland !!
 - Förra sommaren sprang han bort nått alldeles hemskt.....Var borta i många månader !! STOR SORG även om jag inte kände riktigt i hjärtat att han skulle vara död.
Veckan innan jag åkte till London sprang han lite bort igen..Men Uffe smsade när vi var på flygplatsen o skrev att " Tage är hemma !!!!!" Blev alldeles varm i hjärtat då...
Jag vet ju att han kommer att flytta vidare till "sälla kattmarker " om ett tag. Och den vissheten gör att jag är så glad varje gång han finns här......

Bästa, bästa Katten !!!!!

Kommentarer
Postat av: Grim

Lite kinky är det allt, men fördelen är att man alltid vet vad de vill. De stannar aldrig kvar av 'gammal vana'.

Rörande text...



Mvh,

Tomas

2009-07-15 @ 12:05:12
URL: http://buh--bye.blogspot.com

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0