Min dotter som är 10 år.....

.....är ENSAM på rasterna !!!!!
Hon är en ängslig liten unge o har alltid varit det, men nu har hon börjat berätta att hon inte har nån alls att vara med på rasterna....
Hennes skola är en pytteliten skola med 47 elever o man kan ju tro att det är bra. Men i o med att det inte finns fler elever där är ju " umgängeskretsen" begränsad !  Hon har sagt att hon haft ont i magen en längre tid  o nu hade hon berättat för sin pappa hur det var på skolan.
 När vi haft utvecklingssamtal o vi pratat om att hon känt sej lite ensam har lärarna bedyrat att " Du är en sån FIN tjej !!! Sååå snäll med alla......
Men vad händer då i hennes lilla Hjärta ?????
Om jag nu är så Fin o snäll, varför är jag DÅ ensam iallafall....

Det här är min absolut värsta Mardröm.
Min lilla dotter är ledsen o utstött på sin skola. Jag ska ringa skolan imorrn. Eftersom skolan ändå skall läggas ner till våren tänker vi nog låta henne o hennes syskon byta skola redan SNART.

FAAN  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

nä nu jävlar. vem fan ska ja spöa?!?!

2009-01-26 @ 22:16:27
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: hanna

vad i hela h-vete säger du?!

Jag ska också spöa!!! Hårt.



Krama henne länge från oss!!!

2009-01-26 @ 23:31:20
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Maija

Den värsta mardrömmen för mammahjärtan! Mitt sympatiblöder nu!

2009-01-27 @ 08:04:00
URL: http://tantelin.livejournal.com/
Postat av: jojo

WTF!!

Är det inte så typiskt vuxna att tro att det där tysta barnen är "snäll och rar" utan hon kanske inte har något val?

Så sa ju skolan om pojken oxå,

jag frågade hur han hade det på rasterna och de satt med fina snurpna munnar och sa att han smält in så fiiint på skolan,och han spelade ju fotboll med de andra barnen.



Jag frågade pojken,...

han säger: Javisst mamma, jag sparkar fotboll, men jag har ändå inga kompisar"

2009-01-29 @ 20:06:27

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0