Jag har svårare saker som jag tänker på men.....

......jag vill ändå berätta om en av DAMERNA som är vår Gäst i matsalen !!!!

- Hon finns i matsalen hela dagarna , en ofantligt Gammal Dam , som är lite/mycket vimsig nu i denna ålder !! Hon är orolig , ber oss ringa efter personal , är lite krävande men ber liksom ändå om ursäkt för att hon stör.......
Hon liksom finns där hela tiden....

Häromdan DUNDRADE det till ordentligt !!!! 

VRÅLADE denna dam till en annan manlig Gäst i matsalen : Håll Käften , Din GRIS-SATAN !!!!!!!

Men du  !!?????  Vad e FUCK YOU eller EAT SHIT  mot DET ?????

" RESPECT !!!! "


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha gris-satan. Det ska jag börja använda.

2009-01-15 @ 00:31:23
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, va!? Och detta missade jag?? Vilken var denne gris-satan egentligen? Jag har mina misstankar..

2009-01-15 @ 09:58:15
Postat av: lina

jättefin svordom verkligen. du ha fått en sån award av mig...det du.

2009-01-15 @ 20:10:35
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Jojo

MY KIND OF...OLD LADY!!



henne skulle jag banne mig planka in på nobel middagen med.



Hahaha

2009-01-15 @ 20:43:09

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0