Väldigt SOFT söndag !!!!!

Från att det har varit FULLT ÖS med flyttkörning och den planering det kräver i lilla hjärnan, firande av Kärt litet barnbarn ( liten o liten , han själv är mycket medveten om att han e stor nu !!! ) Det KROCKADE tyvärr lite illa med både flytt o Kalas på årets kortaste lördag.....Sen är det ju huvet fullt av planerad flytt för vår del oxå ( mer om det sen !! )  Min sons Sex-års Kalas om en vecka, söta döttrars frågor angående RIDNING , och lite till......

Men så plötsligt idag blev det alldeles lugnt !!

Barnen åkte till sin pappa vid 11 tiden. Ulf o jag landade i soffan en stund. Allt var så underligt tyst o lugnt....Det enda vi visste att vi måste göra var att lämna tillbaka flyttbussen. Så vi åkte o gjorde det !!! Handlade mat för en massa slantar, åkte hem o tillagade den målinriktade , sida vid sida. Dukade upp vid TV.n och åt den medans vi såg en halvgammal film ( ELDSTORM. Med Kurt Strössel, nej !! Kurt Russel...) Sen somnade jag !!! Sov FYRA timmar i kära soffan....

Nu är klockan sent o jag borde sova. Men jag känner mej utvilad o pigg o tänker susa runt via Datorvännen ett tag till.....

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0