Mitt yngsta lilla barn fyller 6 år imorrn !!!!!!



Han som kom sist ut , pojken min !!!!

I morron fyller han sex år.....Minns så väl när han var en liten bebis o det som fick honom att komma till ro o sova var när jag smekte ovansidan på hans hand. Och jag minns när han satte i sej nästan en hel PURJOLÖK när han var 1 år.....När han var 3 år kunde han ALLA namn på ALLA Dinusaurier som funnits !!!! Han rättade fröknarna på Dagis när dom utalade namnen fel...När han var 4 år  vaknade jag en natt och sonen som somnat bredvid mej var BORTA !??? Sprang i panik ner o hittade honom i soffan med Chips o Ketchup ( han dippade Chipsen i Ketchupen...) Samt  en Yurassic Park film i DVDn....När han var i den åldern kom jag även ner i köket en morgon och hittade en av våra katter i Kylskåpet ( någorlunda välmående...) och den andra i sonens grepp på väg in i FRYSEN !!!!!! ( den hade nog inte mått lika bra när jag hittat den då jag skulle ta fram köttfärs på eftermiddagen...) Han sa till Uffe att Uffe skulle få en " Gummihjärna " när han fyllde år....Så att han kunde duscha " säkert" !!!!
Han säjer ofta " Du e min Bästa mamma !!
Anton är inte här imorron när hans födelsedag är, han är hos sin pappa.
MEN han kommer hit till oss på söndag och då firar vi att det var 6 hela år sen han föddes !!
LOVE YOU....." Du e min Bästa Anton !!!!

Kommentarer
Postat av: lina

lillplutten. grattis!!!!

2009-04-11 @ 19:50:24
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: jojo

Åh så söt han är. =)



Och så kommer väl vi mammor alltid vara med våra "minsta"...se de som smååå sööööta bebisar, =)



Fast min minsta har inge lust att vara Liten,..hon ska erövra världen redan nu.

2009-04-12 @ 19:54:30
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: merna

vad söt bhan är grattis på födelsidagen

2011-06-17 @ 14:13:54
URL: http:// sötis

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0