Det här är SUSAN BOYLE !!!!



Och man kan undra varför jag har en bild på henne .....
Upptäckte henne just då jag kollade Aftonbladet på nätet.

" Man går ju omkring och har vissa uppfattningar om människor. Går efter utseende och framtoningar . Den här damen triggade verkligen fram alla dom där fördomar som det innebär. Och alla som mötte henne i det programmet ( Britains got talent ) hon var med i oxå.
Men så öppnade den lilla människan munnen o började SJUNGA.........
Och tårarna bara rann....Och jag blev alldeles , alldeles LYCKLIG !!!!
Och hon blev så VACKER !!!  Naturligtvis var hon det innan oxå , men i min inskränkta lilla värld såg jag inte det innan hon visade mej sin fantastiska sång......
( Hon finns att hitta på YouTube om ni misstänker att ni BEHÖVER höra henne !!! )

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0