Det blir nog antagligen Hedemorahöns !!!!!



En trevlig, väderhärdig och ruvvillig hönsras !! 
Som det brukar bli då jag står inför ett nytt projekt blir jag totalt hängiven detta......Ägnar ALL vaken ( drömmer om höns oxå..) tid  till att ta reda på så mycket om detta som det bara är möjligt. Hönshusritningar testas, godkänns eller ratas i mitt huvud i en aldrig sinande ström...Kycklingar kläcks, frukostägg hämtas, hönsgårdar byggs . Men saken är ju den att jag VET att det är fantastiskt roligt att ha höns. Jag har haft en hel del. Och när jag nu är i det skedet i livet att detta skall bli möjligt igen då är det ROLIGT !!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är utamanad hos mig kära mamsen!

2009-04-15 @ 13:47:47
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: jojo

Åh ska ni skaffa höns??

Jag hade två små söta gula kycklingar, så visade det sig att när de blev stora hatade de varann.

De var två tuppar. =)

2009-04-15 @ 20:26:23
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0