Tränade HALKKÖRNING i morse !!!

Alltså , jag HAR körkort o det hela var helt oplanerat !!  Tänkta åka till skogen med Chivas en sväng i morse innan jag drog vidare mot Sundsvall o alla Go-knoppar som finns där.. När jag svängde ut på asfalterad väg drog min kära " vita springare" ( Volvon..) iväg som en snorhyvel....Hade inte bytt till vinterdäck !! Och jag insåg direkt att det inte var att tänka på att åka till stan med den bilen. Men världens snällaste Uffe sa på en gång att då skjutsade han dit mej !!! MEN, det blev ju ingen resa till Hanna och småttingarna idag...Nåväl, vi härjar rätt bra bara vi tre oxå !! Snart ska vi göra Köttfärssås o spagetti i HELA KÖKET !!!!  Köpte förresten kaffe, filter o filterhållare nyss. Kan inte fatta hur ungen min kan tro att en mormor ska kunna vara barnvakt utan KAFFE.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0