Tänk att det blir JUL snart !! ( riktigt snart.....)

Det ska verkligen bli alldeles extra kul med jul i år..... !! 

ALLA mina kära kommer att vara här.. Det blir Ulfs o min första jul tillsammans, Stora döttrarnas första jul tillsammans på länge , min första jul tillsammans med ALLA mina fem barn, små kusinernas första jul tillsammans, småmostrarnas o lillmorbrors första jul tillsammans med båda stormostrarna o deras barn, två hundars första jul ihop, fyra katters första jul ihop, Bebis-Labans första jul nånsin..........Det blir antagligen rätt "livat i holken " !!!!!!!!!!!!!

Ulf o jag planerar HEJ VILT !!  Och det är ju en fröjd att ens livskamrat är lika ( kanske mycket  mer..) engagerad i att göra VÅR Jul så bra som det bara är möjligt...

GOD JUL alldeles snart...

Kommentarer
Postat av: hanna

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

hurraaaaaaaaaaaa!!!

2008-11-13 @ 23:05:47
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0