Jag har LURATS lite.....

Sista kvällen då jag var hos kära Dottern o hennes Småtussar blev jag HUNGRIG !!! Hittade en Broccolipaj i frysen ( Fatta att ungen köper HALVFABRIKATSMAT !!!! ) Glufsade i mej den eftersom hungern var svår... Idag berättar Dottern att hon berättat för lilla barnbarnsvännen M att det var jag som ätit upp den. Men då sa Lillvännen att det trodde hon inte ett ögonblick på !! Det var definitivt MAMMAN som gjort det...Nåt sånt skulle " Mommom" ALDRIG göra....Mamman blev frustrerad o ringde upp mej o BEFALLDE mej att berätta hur det egentligen var !!  Och jag BLÅNEKADE....Ha,Ha,Ha....Klart att man inte ska ljuga men jag tror faktiskt att lilla klipska ungen vet vad det handlar om !! Tillsammans HON o JAG psykar vi mamman lite..

Kommentarer
Postat av: lina

jaha, imorgon blir det lästräning på hög nivå så hon få se bevis. och halvfabrikat, är ju lunch ju, god dessutom. är ju inte alla som har privat kock.. :)

2008-11-05 @ 21:40:45
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0