Alla har en EGEN dörr.....



...in till mitt hjärta !!  Så fiffigt är det.....

- Jag är ett uppväxt som enda barnet och mina föräldrar är inte kvar o mina nära släktingar har oxå tagit slut. 
  MEN
jag har en STOR familj !!!
  Jag har fem barn o fyra barnbarn, en svärson o en karl som dykt in i den här familjen o som tagit dom alla till sej....

    Visst saknar jag mina föräldrar mycket, och särskilt vid tider som Jul eftersom jular ger bestående minnen som man 
   tänker tillbaka på...   Men jag tror att livet e sånt att man SKA sakna saker . Det e bra !!
   Och den sanslösa glädjen över MINA HJÄRTAN visar ju att livet går framåt på ett alldeles väldigt trevligt sätt. Och på
   VÅR jul ska vi vara tillsammans ALLIHOP !!!! Och det ska bli rackarns SKITKUL .

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0